duminică, 14 aprilie 2013

Enigmele Egiptului antic - Confirmari stiintifice la vizualizarile descrise in cartile mele (Melfior Ra)


CONFIRMARI STIINTIFICE LA VIZUALIZARILE DESCRISE IN CARTILE MELE CU PRIVIRE LA ENIGMELE EGIPTULUI ANTIC

OAMENII PASARE SI PISICA-OM

Referitor la articolul care circula acum pe internet “Descoperirea din Marea Piramida” va pot preciza urmatoarele:


In cartea mea "Descifrarea enigmelor din Piramida Luminii Celeste" ( http://www.melfior-ra.ro/c02%20-%20Descifrarea%20Enigmelor%20din%20Piramida%20Luminii%20Celeste.htm ) (aparuta la editura Solteris in anul 1995) am relatat cum si cand s-a construit ceea ce acum se numeste Marea Piramida. Aici am descris oamenii pasare numiti " SUMII" existenti atunci in Egiptul Antic care erau folositi la constructia piramidei.


Iata ca  acum oamenii de stiinta au ajuns sa  descopere in Marea Piramida pe langa oamenii pasare si pisica – om si ma bucur ca stiinta argumenteaza ceea ce eu am descris in cartea mea in urma cu aproximativ doua decenii.
Iata cum si cand vin confirmarile la ceea ce am descoperit prin calatoriile astrale si regresiile atemporale.

Referitor la Sfera de lumina plutitoare, descoperita acum in camera secreta.

In cartea mea “Enigma sarcofagului” ( http://www.melfior-ra.ro/enigma_sarcofagului.html ) (aparuta la editura Misiunea Romania, in anul 2007) am descris calatoria mea impreuna cu un grup de discipoli in Egipt, cu intrarea in Marea Piramida si chiar in sarcofagul din camera regala. In fotografia atasata se pot vedea doua sfere luminoase de o  parte si de alta a capului meu, cand  eram in sarcofagul din camera regala.

Am o mare satisfactie ca stiinta recunoaste existenta a ceea ce eu am trait, vizualizat si descris in cartile mele.

Melfior Ra   http://melfiorra.ro/
















Acesta este link-ul catre articolul original aparut in publicatia The National Reporter


Aici un link cu articolul tradus in limba romana