marți, 10 martie 2009

Romania Gradina Maicii Domnului (noutati editoriale)

Doua carti inspirate de Fecioara Maria si Domnul Iisus.
Autoarea Nicoleta Pasat poate fi contactata la adresa hathori_terapii@yahoo.com
.
.
Misterul Pasarii Maiastre!
10.03.2008
Eram cu Melfior pe canapea in locuinta mea. Eu m-am asezat la picioarele ei si am pus mainile pe ea, sa-i arat cum fac terapie la cabinet. Era o atmosfera de pace si armonie.
Deodata, a cantat PASARE MAIASTRA!
Melfior a inceput sa se incarce energetic, simteam amandoua cum vine energia peste noi, ne invaluia in diferite culori, Melfior a cerut sa mai cante Pasarea Maiastra, sau daca se poate sa o vizualizeze.
Atunci, din INALT a venit un jet de LUMINA de forma trapezoidala si in mijlocul acestei lumini a aparut FECIOARA MARIA. Melfior a vizualizat-o foarte clar, era atat de stralucitoare si emana atata IUBIRE si LUMINA!
In gandul ei persista intrebarea ... Pasarea Maiastra ... Atunci, Fecioara Maria a ridicat bratele spre inalt si-a unit palmele ce revarsau raze stralucitoare de lumina, iar din palmele sale a zburat o PASARE de LUMINA asemanatoare cu un porumbel alb. Acel porumbel a venit spre noi, MELFIOR si NICOLETA iar FECIOARA MARIA a spus: "Aceasta este PASAREA MAIASTRA a Nicoletei, dar ajunge la voi sub forma de SUNET"
Atunci am inteles de fapt ce este Pasarea mea Maiastra!
ESTE O ENERGIE EMISA DE FECIOARA MARIA, care coboara catre mine in chip de porumbel alb, iar zborul il percep sub forma de SUNET! Este un sunet atat de inaltator, care te ridica mult vibrational cand il auzi, treci de barierele timpului si spatiului si ai sentimentul ca esti UNA CU TOT, ca te regasesti in fiecare OM si FLOARE.
Melfior era fericita si a inteles ca intr-advar sunt ocrotita si lucrez sub indrumarea si LUMINA FECIOAREI MARIA.
Multumesc Maicii Sfinte si lui Melfior ca m-au ajutat sa aflu misterul Pasarii Maiaste, care-mi incanta si inalta sufletul din decembrie 2004. Multumesc Maicii Sfinte pentru LUMINA ce o revarsa catre mine, sa ma ajute sa-mi implinesc Menirea!
Voua tuturor LUMINA MAICII SFINTE SI IUBIREA DIN INIMA MEA SI A LUI IISUS
.
Mesajul Fecioarei Maria

Copiii mei, Eu si toata divinitatea de aici de sus, va iubim pe toti la fel, chiar daca sunteti din alte religii sau alt cult.
Noi nu facem diferente, cum faceti voi oamenii, noi suntem globuri de lumina si va iubim pe toti la fel, indiferent de rasa si culoare.
Va iubim de aici din inaltul cerului pe toti oamenii de pe pamant si de pe alte planete
.
Maria, Maica Domnului
.
.
Mesaj pentru Globul Pamantesc
.
Copiii mei, noi de aici de sus va ajutam, dar fara rugaciunile voastre, nu va putem ajuta!
Rugati-va pentru voi, rugati-va pentru bunicii vostri, rugati-va , rugati-va!
Pentru eliminarea intunericului din voi, rugati-va, rugati-va!
Pentru copiii si parintii vostri, rugati-va, rugati-va!
Pentru linistea din casa voastra rugati-va, rugati-va!
Eu doresc ca acest mesaj sa ajunga in lumea intreaga
Iisus
.




.
.
.
Scriu toate acestea la cumpana dintre anii 2008 - 2009. In jurul meu, in plan fizic, totul vibreaza de Focurile de artificii, iar in plan subtil Pamantul se inalta prin Focul Viu care arde in inimile celor care au ales sa slujeasca Lumina si iubirea pe Pamant.
Sa nu uitam niciodata ca adevarata schimbare incepe in interiorul nostru, ca frumusetea interioara atrage intotdeauna frumusetea exterioara. Sa stim ca atunci cand suntem pregatiti, Universul aduce catre noi tot ceea ce avem nevoie ca sa mergem mai departe, sa urcam Trepte de Lumina spre Desavarsire spirituala.
Spun aceasta din propriile trairi.
Incepand din ianuarie 2009, grupul de rugaciune si meditatie desfasoara in Casa de Lumina Maria (Sibiu), Meditatia de Transmitere a Energiilor Cosmice.
.
Fragment
Privesc tacuta spre Domnul Iisus, parca nu mai indrazneam sa-l privesc in ochi. Iar el spune:
"Inima mea pe care o vezi venind din inima ta prin mainile tale este un simbol al iubirii pe care trebuie sa o lasi sa curga din inima ta catre semeni, indiferent care, catre toti."
Apoi ma invita sa iau loc pe un scaun la masa unde era asezat si el. Ma asez cu emotie pe scaun si vad in fata mea o carte si privesc atenta ca era numele meu scris pe coperta cartii. Vazandu-ma putin mirata, domnul Iisus spune:
"Da, este carte scrisa de tine. Curand se va materializa si in planul fizic. Se numeste *REVELATII* , caci prin aceasta vei aduce la cunostinta semenilor taine navazute, dobandite prin Revelatii, Glasuri si Melodii Divine, pe care tu le-ai numit *Cant de Pasare Maiastra*"